Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 24 juli 2013

Challenge #83 bij CCWS

Vandaag al weer een nieuwe challenge bij CCWS..... Raar met dit erg
warme weer... maar we gaan gewoon door met onze kerstkaarten.....

De sketch is deze keer van Renata, bedankt voor de mooie sketch!
Er is een extra opdracht deze keer: GEBRUIK GEEN KERSTSTEMPEL.

Heel veel succes weer dames. Dit is was ik met de sketch gemaakt heb...


Sponsor voor deze week is:


Ik hoop dat jullie ons weer verrassen met prachtige creaties...Heel veel succes...

Groeten
Jolanda


12 opmerkingen:

Zw@@n zei

Prachtige kaart, Jolanda. Erg mooi papier en stempel, die je weer prachtig gekleurd hebt. Fijne dag!
Liefs Wilma
PS bedankt voor het doorsturen van de spetters (SU) :)

Jolanda zei

WOW wat een prachtige kaart heb je er weer van weten te maken.

Liefs Jolanda

Lotte zei

Erg mooie kaart Jolanda. Gekleurd met je potloden? Is je super goed gelukt. Liefs Lotte

Trijntje zei

Hoi jolansda, Wateen mnooie kerstkaart.Wat leuk bedacht het vogeltje op deze kaart. Groeten Trijntje

nicolet zei

Schitterende kerstkaart Jolanda! Leuke stempel heb je gebruikt!
Groetjes Nicolet

Miranda zei

Super leuke kaart Jolanda.
Leuke stempel is dit he?
Groetjes miranda

Nicole zei

Een heel lief kerstkaartje met dit herfstachtig stempeltje, Jolanda :o)

Made by Sabrina zei

wat een super mooie kaart!
Groetjes van Sabrina

Anet's Crafting zei

Your card is beautiful Jolanda. I love the green and bird dies.

Chantal zei

Wat een toppertje van een kaart weer meis! Lieve groetjes, Chantal

Diana zei

Prachtig kaartje Jolanda! En wat een leuke stempel.
Groetjes Diana.

Wilma zei

Gaaf kaartje Jolan!
Mooie kleuren!!
Liefs, Wilma