Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

maandag 2 september 2013

#3 Cheerful Sketches

Goedemorgen allemaal, 
vandaag weer een nieuwe sketch bij Cheerful Sketches, # 3.


Wat is de bedoeling....... je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.  Heel veel plezier met de opdracht. We zijn  benieuwd waar mee jullie ons gaan verrassen.

SKETCH # 3



Sponsor voor deze maand: SCRAPCORNER 




We hopen weer op veel inzendingen halverwege deze maand kan ik
jullie mijn bijdrage laten zien... maar hier kunnen jullie alvast de bijdrage
van de DT-leden bekijken voor wat inspiratie.

Groetjes


Jolanda

Geen opmerkingen: