Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

maandag 30 september 2013

Challenge #4 Cheerful Sketches

Dames, wat is de bedoeling .....je mag een kaart of project 
maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen 
wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien 
dat je de sketch gebruikt hebt.....dat is alles, simpel toch....
dus kom maar op hoor, lekker meedoen zou ik 
zeggen en we zijn uiteraard heel erg aagje wat voor 
moois jullie gaan maken.....
 (maixmaal 2 inzendingen per persoon)



SKETCH # 4



Onze  sponsor is: Sherri Baldy met "Besties"

Dit is mijn bijdrage voor deze keer:


Nemen jullie een kijkje op het blog van Cheerful Sketches
dan zien jullie de prachtige kaartjes die team B gemaakt heeft.

We hopen natuurlijk weer op veel deelnemers... dus 
heel veel succes...

Liefs
Jolanda

8 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi en vrolijk kaartje

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart heb je gemaakt.

Groetjes Henriëtte

Trijntje zei

Hoi Jolanda, Wat een leuke vrolijke kaart. Supermooie kleuren. Groeten Trijntje

Hennie Kloppenburg zei

Wat een lief kaartje, prachtige bij elkaar passende kleuren.
groetjes, Hennie

Margreet zei

Geweldig kaartje, Jolanda...prachtig gekleurd en de papierkeuze vind ik ook heel leuk!
xxx Margreet

Anita Meijer zei

Hij is schitterend Jolanda, ik vind het een toppertje, zo mooi ingekleurd en prachtige kleuren.
Liefs van Anita

Marjoleine zei

wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt Jolanda!

Liefs,
Marjoleine

Ilonka zei

Een schitterend kaartje, bedankt voor je prachtige DT bijdrage

XXX Ilonka