Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 18 september 2013

Challenge #91 CCWS

Het is weer woensdag, dus een nieuwe challenge bij CCWS....
#91 al weer..en het begint op te schieten richting de kerst.....
Ik mocht de sketch deze keer maken... en dit is mijn kaartje
geworden

Neem eens een kijkje op het blog om te zien wat de andere dames hebben
gemaakt met de sketch.
Ook is er natuurlijk weer een mooie prijs te winnen en deze wordt gesponsord
door Elisabeth Bell, net als de digi's die wij hebben gebruikt.... 

Photobucket

Ik ben benieuwd wat jullie met de sketch gaan maken...
dan wens ik jullie een  heel fijne dag verder en bedankt voor
jullie bezoek....

Liefs
Jolanda


16 opmerkingen:

marja zei

Leuk kaartje Jolanda. Mooie zo in t blauw.

nicolet zei

Wat een schatje Jolanda, mooie schets heb je gemaakt!
Groetjes Nicolet

Hennie Kloppenburg zei

Wat een leuke kaart weer Jolanda!
Hennie

Richtsje zei

Een echte lieverd Jolanda, mooi gedaan in deze kleurtjes!

Groetjes Richtje

Zw@@n zei

Prachtig kaartje, Jolanda. Mooie kleuren en papier en een lief afdrukje. Liefs, Wilma

Miranda zei

Super leuke kaart Jolanda, en wat heb je een leuke sketch gemaakt.
Groetjes miranda

Wilma zei

Lief kaartje en bedankt voor de leuke sketch!
Wilma XX

Henriëtte zei

Wat een prachtige kerstkaart en wat een leuke sketch heb je er voor gemaakt. Top hoor.

Liefs Henriëtte

Henriëtte zei

Wat een prachtige kerstkaart en wat een leuke sketch heb je er voor gemaakt. Top hoor.

Liefs Henriëtte

Hetty zei

Leuk gedaan, Jolanda. Ik ga met je sketch aan
de slag.
Groeten, Hetty

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Jolanda, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

jolanda zei

heel mooi kaartje

Anet's Crafting zei

Your Christmas card is beautiful, Jolanda. I love all the blue paper.

Mieke zei

Je kaartje is prachtig, net als je sketch!!!!

Fijne dag nog.

XX Mieke

Diana zei

Hij is prachtig Jolanda!
Liefs, Diana.

Carol zei

Lovely card Jolanda, lovely colours. Carol x