Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 25 september 2013

Teresa Collins papier.....

Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien 
op het blog 123Scrapping.. en wat heb ik een prachtig
papier gekregen om mee te werken.. Het is papier 
van Teresa Colins uit de lijn Stationary Noted... en zooo mooi.
De kleuren zijn echt super... een prachtige lijn om
mee te werken...

Dit is het kaartje wat ik er mee gemaakt heb, 
samen met een nieuwe stans van Noor!Design,
de franse lelie borderrand.... alweer zo'n feestje om 
te werken...


Hieronder zie je een vergroting van de franse leliestans. Na het
stansen heb ik de de mal geembosed en  bewerkt met 
distress ink, kleur weatherd wood... erg mooie grijzige kleur.


De stempel die ik gebruikt heb is van Wild Rose Studio,
Bunny with cake.... en natuurlijk weer gekleurd met 
Spectrum Noir Markers.


De nummer die ik gebruikt heb, zijn de volgende:

Konijn: TN9, TN5, TN3, TN2en TN1
Oor: TN2 en CR3
Cake: TN2, GB3, GB2en GB1
Stippen: GB6
Glazuur: PL2, PL1 en PP3
Jamrand: DR7
Appel: DR1 en blender
Schaduw: IG3, IG2 en IG1

De volgende produkten komen uit de winkel 
(met rechtstreekse link):


Bedankt voor jullie bezoek en jullie reacties lees ik 
altijd met veel belangstelling...

Liefs
Jolanda



11 opmerkingen:

Plony zei

Dit ziet er geweldig mooi uit Jolanda en inderdaad....prachtig papier om mee te werken.
Lieve groetjes van Plony.

Femmy zei

super kaartjes Jolanda, heb alles ff bewonderd!

nicolet zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Jolanda. Mooi papier is dit!
Groetjes Nicolet

Catharina zei

Hoi Jolanda wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Toppie hoor.
Groetjes Ina

Joke de Wit zei

Wat een grappig stempeltje Jolanda,je het er een mooi kaartje mee gemaakt Groetjes Joke

Joke de Wit zei

Wat een grappig stempeltje Jolanda,je het er een mooi kaartje mee gemaakt Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Dat is inderdaad heel mooi papier Jolanda en wat een prachtig kaartje heb je ermee gemaakt, super.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje.
mooi papier

Ghea zei

prachtig DP papier heb je gebruikt, en het totaal plaatje is schitterend geworden TOPPIE!!!!!
Liefs Ghea ♥
gheasknutselkaartjes.blogspot.com

Richtsje zei

Geweldig Jolanda, wat een lieverd!! Je afdrukje is zo super en dan zo'n mooie kaart er mee maken, ik noem het een beauty!

Groetjes Richtje

Anoniem zei

Hallo Jolanda,
Wat een super mooi kaartje ! Schitterend papier trouwens !
Groetjes, Odette.