Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

maandag 16 september 2013

Challenge #3 Cheerfull Sketches

Goedemorgen allemaal....

We zijn weer halverwege de maand september.. dus hier de herinnering
van de challenge van Cheerful Sketches.
Neem een kijkje op het blog voor de uitleg en de regels.... en
ga eens kijken wat team B gemaakt heeft als voorbeelden.
Hier is mijn bijdrage voor deze keer....


Er is nog steeds een prachtige prijs te winnen... dus ik zou zeggen.. klim 
op je freubelstoel en doe gezellig mee... We zien je bijdrage graag verschijnen...

Groetjes en een heel fijne dag veder...

Jolanda

6 opmerkingen:

Richtsje zei

Dit ziet er heel mooi uit Jolanda! Lieve kleurtjes, mooie mallen, prachtig afdrukje, een bijzonder mooi geheel!

Groetjes Richtje

Hennie Kloppenburg zei

Wat een prachtige kaart Jolanda! Dat haar, super ingekleurd!
groetjes, Hennie

Joke de Wit zei

Prachtig Jolanda en zo mooi ingekleurd.Groetjes Jke

Hetty zei

Je hebt er een volger bij.
Wat heb je een vrolijke kaart gemaakt. Helemaal leuk!
Groeten, Hetty

Anita Meijer zei

Je kaartje is schitterend Jolanda, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Jolanda, schitterend is je kaart en wat heb je weer prachtig gekleurd, alles op deze kaart past super bij elkaar, mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie