Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

donderdag 14 mei 2015

Beterschap.....

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien,
ik heb daarvoor gekozen om aan de 
gang te gaan met de opkikkerlijn van Yvonne Creations.


Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het 
olijfgroen (46) en oud rose (43) linnenkarton.
Dit heb ik gecombineerd met het paperpack van
Yvonne Creations, Samen met de appelstans en 
en MFD063 heb ik dit op de kaart
geplakt, Het 3D plaatje is van een knipvel van de 
Opkikkerlijn. De tekststempel die ik gebruikt
heb komt van de clearstempelset van 
de nieuwe Mannenlijn, maar past ook erg goed bij
deze opkikkerlijn
Verder wat bloemetjes, een strikje en 
wat plakparels om de kaart af te maken.

Bedankt voor je bezoek, een heel
fijne dag verder.

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtig kaartje Jolanda!
Groetjes Suzan

Marcella zei

wat een lief kaartje