Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 3 mei 2015

Emily.....

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een 
ingekleurde stempel.... Het is een stempel van 
Wild Rose Studio, die zijn zo leuk en lief....
Ik heb gekleurd met Distress Inkt, het
is zo heerlijk ontspannend om te doen.


Naast de stempel ik ook gebruik gemaakt van 
de stadshorizon van Marianne Design.
Deze heb ik gestanst en daarna op donker
cardstock geplakt en met een randje
van ongeveer 0,5 cm uitgeknipt, zoals
hieronder te zien is.


Ook vond ik de lammetjesstans erg lief. De lammetjes
heb ik 2 keer uitgestanst, een keer uit wit
cardstock en een keer uit creme cardstock.
Daarna bewerkt met Vintage Photo.


Hieronder kun je zien dat een toefje van bloemen
je kaart afmaakt. Gewoon lekker de kleurtjes
bij je kaart zoeken en rangschikken....


Hieronder de producten die ik gebruikt en die
te kopen zijn in de webwinkel van Kreatrends:

LR0353 Creatables snijmal horizon village Marianne Design  LR0358 Creatables snijmal lammetje - little lamb  CS330 Cling stempel Emily Walking Wild Rose Studio  21038 Schut- Terschelling aquarelbloc glad  

Bedankt voor je bezoekje, heel 
fijne dag... tot de volgende keer.

Groetjes
Jolanda

4 opmerkingen:

Giny zei

Wat een prachtig kaartje.
Een super mooi tafereeltje.
Schattige lammetjs!!
En wat is je stempeltje mooi ingekleurd.
Super!!!!!!

xxxGiny

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje. Leuk die combinatie van mallen en de stempel.

Groetjes Henriëtte

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda wat een prachtig lief kaartje. Je stempeltje is fantastisch mooi ingekleurd ...
Groetjes, fijne zondag, Odette.

Corrie zei

Een super leuk kaartje
wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd!!!

Groetjes Corrie