Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 6 mei 2015

Vintage Circus

Vandaag een kaart die ik gemaakt heb voor het blog van
123Scrapping. Geen ingekleurde stempel maar
de mooie stempelset van ScrapBerry's, thema:
Vintage Circus. Het papier is van Studio Light, mooie
vintage kleuren die goed bij de stempelset passen.

De kaart is gemaakt op wit cardstock en daarna
het scrappapier erop verwerkt.
De stempels heb ik niet gestempeld met
zwarte inkt, omdat ik dat te hard vond,
maar met een grijze kleur.

Ze zijn gestempeld op een scrappapiertje
en de tent, de olifant en het ticket heb ik
uitgeknipt met een klein randje er omheen
waar door de stempel mooi uitkomt.
Daarna heb ik de tent en de olifant met
3D-foam opgeplakt, waardoor het wat diepte
geeft aan de kaart.

Verder nog een aantal plakparels gebruikt
om de kaart af te maken.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.
Dit is tevens mijn laatste kaart voor
123Scrapping. Door uitbreiding van het aantal
uren dat ik werk heb ik minder tijd om kaartjes
te maken voor 123Scrapping, vandaar dat ik de beslissing
heb genomen om te stoppen met het DT-team werk.

Ik heb het altijd met erg veel plezier voor
Wilma en Petra gedaan en wens hen
verder vele succes met de webwinkel.

Bedankt voor alle bezoekjes en
jullie berichtjes, ik heb het altijd erg leuk gevonden.

Heel fijne dag verder.

Groeten
Jolanda

Geen opmerkingen: