Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

donderdag 7 mei 2015

It's a Man's World....

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik 
gemaakt hebt voor het Hobbyjournaalblog
Ik ben aan de gang geweest
 met de nieuwe mannenlijn van Amy Design.


De stempelset is erg leuk om mee te werken,
en ook de tekststempels zijn zo toepasselijk,
een aantal zijn super om te gebruiken
voor mannen verjaardagskaarten.

Ik heb naast het paperpack ook de 
embossingfolder gebruikt en de leuk stans
Van de kleine mini-coupagevel heb ik
een plaatje gekozen dat ook met vissen te maken heeft

Verder 2 knoopjes om de kaart af te maken.

Heel fijne dag allemaal... 

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Jolanda.Groetjes Joke

nicolet zei

Wat een mooie Jolanda.
Groetjes Nicolet