Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 16 mei 2015

Een mijlpaal....

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien hier, dit is tevens 
mijn laatste kaart als lid van het DT-team van 
Kreatrends, Omdat het drukker is geworden op mijn
werk en ik daardoor extra uren ben gaan werken
kan ik helaas niet meer voldoende tijd besteden
aan de kaartjes die ik voor Kreatrends 
mag maken en wat ik in lever daar wil ik wel
achterstaan en door tijdgebrek is dat niet meer
mogelijk. Ik vind het erg jammer maar moet 
hierbij ook aan mezelf denken.

Onderstaande kaartje heb ik gemaakt
met twee nieuwe mallen van Marianne
Design, het schoolbord en het hobbelpaard.

Ik heb er een soort schoolkaartje van gemaakt.


Het hobbelpaard vond ik echt vintage-achtig en
daarom maar gelijk aan een vintagekaart gedacht.
Het paard is gestanst uit kraftpapier, embossed en
daarna bewerkt met Distress Inkt.


Het schoolbord heb ik ook uit kraftpapier gestanst, 
daarna heb binnengedeelte uit zwart cardstock en
daarna een paar kleine sommetjes gestempeld met
witte inkt. Omdat het niet heel goed zichtbaar was na
het stempelen, heb ik de cijfers daarna omtrokken
met een witte gel-pen, hierdoor zie je ze goed op het
zwarte cardstock.


De volgende producten komen uit de webwinkel
van Kreatrends:

LR0347 Creatables snijmal rocking horse Marianne Design  COL1374 Collectables set abacus  CS0882 Clear stempel tekst Veel geluk  

Ik hoop dat deze kaart en mijn andere kaartjes
gemaakt voor Kreatrends jullie inspiratie hebben
gegeven. Bedankt voor al jullie bezoekjes en 
jullie berichtjes. 

Groeten en een fijne avond.....
Jolanda

7 opmerkingen:

Wilma de Korte zei

Een mooie afsluiting voor Kreatrends!
Gelukkig blijf je kaartjes maken :)
Fijn weekend!

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Jolanda.groetjes Joke

nicolet zei

Een mooi laatste kaartje voor Kreatrends. Succes met je werk.
Fijne weekend.
Nicolet

Corrie zei

Hallo Jolanda
Soms moet je keuzes maken in het leven, ze zullen je prachtige voorbeeldkaarten daar wel gaan missen.
Deze kaart is ook weer schitterend. een mooie afscheidskaart voor Kreatrends.
Lieve groetjes.Corrie

Giny zei

Een prachtig afscheidskaartje Jolanda.
We gaan je zeker missen bij Kreatrends.
maar ik blijf je volgen hier in blogland.

Lieve groet Giny

Henriëtte zei

Je afscheidskaartje voor Kreatrends is prachtig geworden. Ik zal je zeker missen hoor maar gelukkig hebben we blogger en facebook en komen we elkaar daar vast nog vaak tegen.

groetjes Henriëtte

Trijntje zei

Hoi Jolanda het is een prachtige kaart. Hobby moet hobby blijven en geen stress en haastwerk. Je moet keuzes maken en dit is voor jou dan een goede keus. Groeten trijntje