Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 30 mei 2015

Hobbyjournaal 123

Voor het Hobbyjournaal ben ik gevraagd
om drie kaartjes te maken met de nieuwe
lijn van Yvonne Creations, 
Colorful Christmas.

En ja.... wat een prachtige lijn, heerlijke
kleuren, geen standaard groen en rood
maar mooie paarse tinten... Ik word er helemaal
blij van ... echt super.

In het Hobbyjournaal 123 staat de beschrijving
en de sketch van deze kaarten.




Nu is het wachten op de nieuwe Hobbyzine... daar mocht
ik ook een aantal kaartjes voor maken......

Bedankt voor jullie bezoek.....
Tot de volgende keer...

Jolanda

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaartjes, toppie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Giny zei

Wat een mooi serie weer Jolanda.
Prachtig zijn ze.
Ben benieuwd wat je voor de hobbyzine gemaakt hebt 😀