Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

vrijdag 13 maart 2015

Die dag....

Vandaag een kaartje gemaakt uit het pakket
Stitch & Do 5 "Condoleance" voor het blog van
Hobbyjournaal.

Geborduurd met het garen dat bij de pakketje zat. Het
3D-plaatje komt uit een knipvel van de Condoleancelijn,
net zo als de tekststempel.

De geborduurde kaart is op en bruin basiskaart geplakt, wel
 heb ik de hoekjes bewerkt met een oudere stans 
van Nellie Snellen, MFD027

Als afwerking een aantal plakparels.


Ik hoop dat jullie het weer een mooie kaart vinden.
Een berichtje wordt met veel plezier gelezen.
Veel fijne freubeluurtjes toegewenst en
een fijne dag.

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Heel mooi kaartje Jolanda.Groetjes joke

Giny zei

Hij is erg mooi Jolanda.

Lieve groet Giny