Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 21 maart 2015

Nog eentje dan....

Nog een keer een kaartje met de lijn Smiles,
Hugs and Kisses. Het is echt een prachtige lijn
van Yvonne Creations en volgens mij ben ik niet de 
enige. Ik zie met grote regelmaat kaartjes 
van deze lijn verschijnen op verschillende 
blogs en ook op facebook.


Alle spullen van deze lijn zijn de verkrijgen 
bij Find It, de mensen waar jullie 
je hobbyspullen kopen kunnen ze daar bestellen.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Heel fijne dag verder en tot de volgende keer.

Groeten

Jolanda

3 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Jolanda.Groetjes Joke

Giny zei

Dit kaartje heeft wel een hele schattige lieve uitstraling.

Lieve groet Giny

Tineke van der Linden zei

Een lief babykaartje voor een opa & oma.
Groetjes Tineke