Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 11 maart 2015

Tasje ...

Vandaag laat ik jullie een tasje zien, gemaakt met een
mal van Dutch Doobadoo.
Je trekt de mal over op papier en knipt het
met de hand uit, ook het hartje in het midden
van de mal, hierdoor krijg je het hartvormige
gat in het tasje, ril de lijnen en je kunt
je tasje in elkaar vouwen en lijmen.
Daarna plak je het dessignpapier op de zijkanten
en versier je het tasje. Doe er wat leuke
snoepjes in of voor de Paasdagen wat paaseitjes
en je hebt een super leuk kadootje om
te geven aan iemand.

Voorkant


  
 Zijkanten

Achterkant

De volgende spullen komen uit de webwinkel van

Bedankt voor jullie bezoekje, een berichtje wordt 
met plezier gelezen en een heel fijne dag vandaag.

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Giny zei

Wat een lief , schattig tasje is het geworden.
Mooie kleurtjes heb je ervoor gebruikt.

Lieve groet Giny