Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 22 maart 2015

Snoesje

Vandaag een kaartje dat ik heb gemaakt voor het blog
van Kreatrends. Ik ben aan de slag gegaan met een .
Snoesjes-stempel, Deze heb ik ingekleurd met 
Distress Inkt. Het papier dat ik gebruikt hebt
is van Marianne Design, van de lijn Bell Fleur,
het past precies bij de voorjaar dat ik aantocht is.


Verder heb ik een tekststempel gebruikt van Marianne 
Design, hier zit gelijk een stans bij waar je de 
tekst precies in kunt stempelen. Na het stansen
even de boel embossen en beïnkten
waar het gedeelte dat je geëmbost hebt mooi
omhoog komt. Met 3D tape heb ik deze
op de kaart geplakt.


Ook heb ik de snijmal met de strik van Marianne 
Design gebruikt. Deze zijn verkrijgbaar in 2 formaten
maar ik heb de kleine variant gebruikt, de medium.

De beschrijving staat precies op de verpakking
en het is erg leuk om zo'n strik te maken en op
je kaart staat hij erg leuk, zeker als je hem
maakt met papier wat goed overeenkomt
met de kleuren die je op je kaart gebruikt.



Deze produkten komen uit de webwinkel
van Kreatrends.

HM9439 - Snoesjes clear stempel: Snoes with dog   PK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur    COL1324 Collectables snijmallen banners & teksten every Day  LR0326 Creatables snijmal Bow Medium

Leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken,
heel fijne dag en tot een volgende keer.

Groeten
Jolanda

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het leven is niet alleen 'sweet', je kaartje ook...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Giny zei

Wat een schatje , Jolanda.
Een "snoezige" kaart hihihi.

lieve groet Giny

Corrie zei

Wat eeen Snoesje van een kaart is het geworden Jolanda, ik ben helemaal weg van de mooie strik.
Lieve groetjes,Corrie

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda een toppertje weer ! Erg leuke snoesjeskaart !
Groetjes, Odette.

Trijntje zei

Hoi Jolanda. Snoesjes blijven mooi. je kaart is erg leuk geworden. Groeten Trijntje