Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

donderdag 26 maart 2015

Politie....

Vandaag een kaartje met een leuk stempel van
Paper Nest Dolls, Police Officer.
Je kunt er een leuke jongenskaart
mee maken. De stempel is ingekleurd met 
Spectrum Noir Markers.


Op de kaart zelf heb ik niet veel tierelantijntjes
aangebracht, ik houd jongenskaarten
zelf altijd vrij rustig. Alleen een aantal
banners als versiering en een leuk 
tekststempel.



Kleuren Spectrum Noir Markers:
  • Politie-uniform: BGR2, BGR1, BT4 en BT5
  • Riem: BT5 en BT7
  • Huid: FS9, FS4 en FS1
  • Hond: EB2, EB6 en EB8
  • Schoenen: BGR1 en BGR2
  • Gras: DG4 en DG2
De volgende materialen komen uit de
webwinkel van 123Scrapping:
Groeten en fijne dag 
Jolanda

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje, Jolanda!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Trijntje zei

Hoi Jolanda. Prachtig Wat een mooie schets en e kleuren...geweldig. Leuk afdrukje. Groeten Trijntje

Ine zei

Prachtig!!!

Giny zei

Hij is leuk Jolanda.
Lekker kleurig en toch een echte jongenskaart.
Super.

Lieve groet Giny

Corrie zei

Wat een droppie van een kaart Jolanda, mooi gekleurd, de Paper Nest Dolls zijn leuk hè,het is een stoere jongenskaart.
Lieve groetjes,Corrie