Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 28 maart 2015

Hobbyjournaal 121

Deze kaarten mocht ik maken voor het
Hobbyjournaal 121. Inmiddels ik hij overal
te koop en wil ik ze hier ook even met 
jullie delen.
Ik ben aan de gang gegaan met de nieuwe
lijn van Papermania, Nature's Gallery.


Een Kadotasje


Gepimpt notitieboekje


Kaart

Heel fijn weekend allemaal en
heel erg bedankt voor jullie bezoek.

Groeten
Jolanda

3 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtige kaarten Jolanda.Groetjes Joke

Malika zei

Echt super prachtige kaarten hoor. Echt top

Malika

Giny zei

Gaaf Jolanda.
Ze zijn weer super.

Lieve groet Giny